Egy limitált kiadású Duster lett a hétmilliomodik Dacia
Az 55 éve indult céget több mint két évtizede vette meg a Renault.
Az 55 éve indult céget több mint két évtizede vette meg a Renault.
Összeeresztettük egymással a nemrégiben alaposan felfrissített S-Crosst a megújulás előtt álló Vitarával, és megnéztük, hogy körülbelül hasonló áron mit kínál a közelmúltban ráncfelvarrt Duster.
Az átalakítást követően jelentősen csorbultak a típus terepjáró képességei.
A felfrissített típus alapmodelljét egy 90 lóerős 1 literes benzinmotor hajtja.
Négy év telt el a második generációs Duster bemutatása óta, ideje volt némiképpen frissíteni a modellen.
A szabadidő-autó új LED-es fényszórókat kap, amelyeket a Dacia Logan és a Sandero vezetett be. A forgalmazás kezdete idén ősszel várható.
A Renault román márkája a közízlésnek jobban megfelelő külsővel, kicsit nagyobb méretben és modernizált technikával dobta piacra húzómodelljét. Jövünk az új Dacia Sanderóval szerzett friss tapasztalatainkkal.
Amennyiben minden jól megy, 2021-ben elkészülhet a népszerű SUV minden korábbinál nagyobb kivitele.
A Dacia Spring az ígéretek szerint egy feltöltéssel mintegy 200 kilométert képes megtenni.
A Dacia Duster egy praktikus, megfizethető SUV, amely Renault technikán alapul. Ezúttal a Top Gear legénysége egy kicsit tovább gondolta a dolgokat és izgalmassá is akarták tenni a modellt.
Hosszú idő után most először kevesebb divatterepjárót adtak el a németeknél, mint korábban. Ennek oka többek közt a CO2-kvóta.
Az elődjénél stílusosabb, kényelmesebb és okosabb a második generációs CLA, amit mi egy sportos külcsínű AMG Line csomagos, benzinmotoros változatban fogtunk vallatóra.
Az új erőforrás alacsonyabb üzemeltetési költéséggel, szerényebb szén-dioxid-kibocsátással és nagyobb nyomatékkal kecsegtet.
Az elmúlt esztendőben minden korábbinál több SUV talált gazdára Németországban.
A feladat nem hangzik túl bonyolultan: a havas emelkedőn a lehető legmesszebb kell feljutni autóval.
A Renault román márkájának elérhető árú divatterepjárója a jelek szerint igen kelendő az európai piacokon.
Meglepően erős német-francia motor dolgozik ebben a román divatterepjáróban, amely olyan vehemensen mozog, mint egyetlen korábbi Dacia sem. Olcsó sportautó lett a Dusterből? Jövünk a válasszal.
És mindezért csak pénzbírság jár.
Néhány millió forint ellenében bárki hazavezetheti ezt a hatalmas V8-as motorral szerelt luxusautót.